czwartek, 6 września 2012

Instrukcja obsługi samobójstwa - wierszyk


Instrukcja obsługi samobójstwa

Zanim zdecydujesz się na ten krok,
Poczyń wszelkie przygotowania,
Napisz notkę lub list nim nastąpi mrok,
Uczyń tak dla łatwości pisania,

Gdy ortografia twa nie jest zbyt mocna,
Użyj słownika!,
Nie chcesz przecież, by ślat zamiast śladu został,
Nie ignoruj poprawnej polszczyzny!,

Kiedy już list masz napisany,
Pozostaw go w miejscu widocznym dla bilskich,
Nie licz jedynie na ich domyślność,
Zmarnują się twoje słowne wysiłki,

Zdecyduj się następnie,
Czy pragniesz spadać czy tonąć,
Lub czy może wolisz, aby cię potrącono,
Nie odrzucaj pochopnie cięcia i trucia!

WARIANT A
W celu odebrania sobie życia przez upadek ze znacznej wysokości,
Wybierz budynek odpowiednio wysoki,
Pamiętaj, że upadek niefortunny grozi trwałym kalectwem,
Tego chcesz uniknąć!

WARIANT B
Głęboki zbiornik wodny sprzyja utonięciu,
Brak umiejętności pływackich pozwoli ci utonąć nawet w mniej rozległych zbiornikach,
Jeśli chcesz mieć pewność,
Użyj obciążnika!

WARIANT C
Na ruchliwej szosie masz szansę wysoką,
Że cię śmiertelnie potrąci auto z dużą prędkością,
Jeśli masz dostęp do torów, skorzystaj z okazji,
Pociąg lub też metro zawsze sobie poradzi,

WARIANT D
Tnij zawsze pionowo! Chcesz się wykrwawić a nie oszpecić!
Używaj ostrego noża,
Żyletka też się nadaje,
Kawałek szkła choć atrakcyjny, zbyt łatwo się łamie,

WARIANT E
Więcej wcale nie znaczy lepiej,
Chcesz się otruć a nie zatruć,
Zbyt duża dawka leków spowoduje torsje,
Zadławienie wymiocinami jest możliwe, ale nie najprostsze,


OPCJE POMOCNICZE
Torebka foliowa na głowę,
Stanowi dla śmierci wyśmienitą osnowę,

Gaz z piekarnika uśpi cię skutecznie,
Wdychając spaliny, również nie pożyjesz wiecznie,

Powiesić się można praktycznie na wszystkim,
Użyj klamki i paska lub w szafie zawiśnij,



POSŁOWIE
Opcji jest wiele drodzy przyjaciele...

8 komentarzy:

  1. ... opcje pomocnicze pisane jak "lepieje" Szymborskiej :)
    Ja tam bym wolała zasnąć sobie spokojnie, bez wrażeń - podobno kobiety nie stosują oszpecających metod ... czyli jestem statystyczną kobietą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę sobie zobaczyć te 'lepieje' ...aż wstyd się przyznać, że Szymborską jakoś pominęłam zupełnie na swojej czytelniczej drodze:)

    No..ja co noc wieczór mam nadzieję, że zasnę i się nie obudzę, ale kurcze jednak się budzę :/ :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ... ja uważam że powinnaś ukierunkować nadzieję w bardziej pozytywnym kierunku ;)
    ... wiem o lepiejach, bo ostatnio w gazecie czytałam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...próbowałam, ale się paskuda opiera:)

      ...to ja mam usprawiedliwienie, zasłonię się brakiem gazet polskich:P

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dzięki:) No nie czytam, bo szczerze powiedziawszy, to nie wiem kto to...:) ...ale się dowiem:)ha

      Usuń
  5. haha uśmiałam się czytając ten uroczy wierszyk :D wiem wiem, powazne tematy ;)) świetnie piszesz o takich sprawach, z przymrużeniem oka :) chyba zacznę tutaj zaglądać częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się wierszyk spodobał i oczywiście zapraszam w me skromne progi, kiedy tylko najdzie Cię ochota:))

      Serdecznie Pozdrawiam!:))

      Usuń