poniedziałek, 29 października 2012

What Ever Happened to Baby Jane? - obejrzany

Jane i Blanche są siostrami. Obie niegdyś sławne, obecnie zamieszkują wspólnie dom...

Po raz pierwszy film ten widziałam jako mała dziewczynka i scena z kanarkiem wywarła na mnie ogromne wrażenie. Dzisiaj film został odkurzony i iście upiorna w swoim nieszczęściu Jane zawitała na moim monitorze.
Polecam  What Ever Happened to Baby Jane?  wszystkim miłośnikom dobrego kina i nie bójcie się czerni i bieli. Ten film naprawdę  warto obejrzeć i daję mu śmiało dziewięć słoni. Zaznaczę jeszcze, iż to nie jest horror, ale thriller/ dramat.

PEACE

4 komentarze:

  1. Przerażająca jest twarz tej kobiety z okładki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam, doceniam :) Tak w ogolę zazdroszczę Ci czasu na obejrzenie filmu, strasznie mi go brakuje, a filmy lubię :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem totalnym maniakiem filmowym:) Nawet jak robię coś innego, to w między czasie sobie coś oglądam:D

      Pamiętam jeszcze ze szkolnych czasów, że właśnie świetnie mi się uczyło przy włączonym telewizorze:))

      Usuń