piątek, 24 maja 2013

Kolczyki z pestek awokado i patyczków po lodach DIY Upcykling






Przychodzę dziś do Was z nowym projektem. Ostatnio na rynku kupiłam sobie awokado i zostały mi pestki. Do pestek dołączyły patyczki po lodach i tak oto postały kolczyki z pestek awokado i patyczków po lodach.
Pestki zostały ociosane na sucho (Użyłam nożyka do tapet, a dziurki zrobiłam szpikulcem do szaszłyków), ale z powodzeniem można również bawić się mokrymi. Kiedy koraliki z pestek awokado wyschły, zabezpieczyłam je olejem.
Patyczki po lodach zostały przycięte i owinięte sznurkiem. Do połączenia całości użyłam starych, metalowych kółeczek i dodałam kilka koralików.

Kolczyki zwyczajowo spod moich łapek wyszły długie i leciutkie. W ogóle nie czuje się ich na uszach ponieważ zarówno patyczki po lodach jak i pestki awokado ważą bardzo niewiele.

Dałam upust wyobraźni i po raz pierwszy i z pewnością nie ostatni do wyrobu biżuterii użyłam pestek awokado. Urzekła mnie ich plastyczność i również zapach. Żal mi trochę wszystkich poprzednich pestek, które wylądowały w koszu, a mogło z nich coś powstać:)

Czy tworzyliście już coś z pestek awokado?

Podobają Wam się takie kolczyki?

Czy u Was też cały czas pada i jest zimno? Ja z prawdziwym niedowierzaniem wyglądam przez okno i aż z wrażenia rozbolało mnie gardło.






PEACE

23 komentarze:

  1. wow... świetnie to wygląda i to praktycznie można powiedzieć, że coś z niczego. Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. aha a co do pogody to i owszem.. bardzo brzydko:/ Ja w Niemczech mieszkam ale tak samo jest jak w PL. Nic się nie poprawia:/ Czekam na słońce:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też czekam i czekam i czekam i jak wczoraj było 6 stopni,to oniemiałam. Już się przyzwyczaiłam, że na północy Francji pada, ale takie skoki temperaturowe wytrącają mnie z rytmu (bo już było nawet naście stopni i w słoneczku można było posiedzieć bez kurtki):)

      Usuń
  3. Świetne kolczyki :)
    Nigdy bym nie pomyślała, że to DIY i jeszcze upcykling!

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Idealne dla mnie zajęcie na pochmurny dzień:)

      Usuń
  5. Świetne te kolczyki. Bardzo podoba mi się ich styl :)Ty to umiesz z niczego coś wyczarować. U mnie też beznadziejna pogoda. Temperatura w granicach 10 stopni...a już było tak słonecznie i przyjemnie...życzę szybkiego wyleczenia z bólu gardła. Wiem jakie to uciążliwe...ja też przez zmiany pogody ciągle źle się czuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Takie malutkie czary mary dla zabicia nudy:)
      Ja się właśnie obudziłam i widzę, że za oknem słońce, ale nie wiem jeszcze czy ciepło czy nie, bo mam dreszcze:D

      Buziaki:)

      Usuń
  6. O kurczątko jaka rewelacja:))Nie wpadłabym na taki genialny pomysł;)Oryginalne i świetne;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo Ci dziękuję za komplementy i przesyłam pozdrowienia i uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  8. U nas też pada i zimno jak diabli.
    Pomysł recyklingowy świetny! Ja sama jestem zwolenniczką przetwarzania rzeczy i dawania im drugiego życia. A pestki od awokado zawsze mi się podobały, ale nie miałam pomysłu jak je wykorzystać. Może kiedyś pobawię się wiertarką żeby zrobić w nich dziurki i przerobie na korale ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) O rany, takie korale to będą super. Mnie się odciski porobiły or świdrowania patyczkiem i na pewno wiertarką będzie o wiele lepiej przedziurkować.

      Mam jeszcze taki malutki pomysł, żeby z pestki wyhodować roślinkę, tylko że nie wsadzać jej w ogóle do ziemi, ale w wodzie hodować, tak żeby było widać korzonki rosnące.

      Buziaki!:)

      Usuń
  9. Ty to jesteś Dziewczyno pomysłowa :)
    Uwielbiam Twoją egzotyczną biżu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Te pestki za mną chodziły już od jakiegoś czasu. W końcu coś z nich powstało:)

      Buziaki!:))

      Usuń
  10. Super pomysł! podziwiam i pozdrawiam deszczowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i również deszczowo pozdrawiam:))

      Usuń
  11. Rewelacyjne kolczyki!!! Nie masz przypadkiem ochoty zrobić na blogu konkursu, w którym bedzie można wygrać te cudeńka? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) No muszę coś pomyśleć:))

      Buziolki!:)

      Usuń