piątek, 6 września 2013

A jednak lato - 6 sposobów na przedłużenie lata



Lato powróciło! Obecnie za oknem mam ponad dwadzieścia stopni i jest najzwyczajniej w świecie gorąco.




Taka pogoda strasznie mnie rozleniwia. Chciałabym znaleźć się na kocyku gdzieś nad wodą, ale póki co mogę jedynie zasiąść na mojej niebieskiej wykładzinie dywanowej.
Marna to alternatywa dla plaży, ale chociaż skwar mi nie dokucza:)


W obliczu nadchodzącej jesieni z całych sił chcę zatrzymać lato. Choć lubię jesień, to jednak z latem rozstać mi się jest ciężko.




































































✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂
Spodnie w koła są jednym z moich nowych nabytków i muszę Wam powiedzieć, że wyśmienicie przepuszczają powietrze i jest mi w nich bardzo przyjemnie podczas upałów. Ogromnie polubiłam się z opuszczonym krokiem i z całą pewnością, jeśli będę miała okazję, to kupię sobie jeszcze choćby z jedną parę tego rodzaju spodni.

Naszyjnik również nabyłam niedawno. Jest zrobiony ze szklanych koralików i do kompletu są jeszcze kolczyki, ale że ja kompletów nosić nie lubię, to w uszach mam malachity i czerwone kuleczki.
✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂

Przygotowałam dla Was 6 sposobów na przedłużenie lata:

☼ Ubieramy się kolorowo

☼ Słuchamy letniej muzyczki takiej jak na przykład: In the Summer Time -Mungo Jerry, Walking in the Sun - The Zombies, Sunny- Bobby Hebb

☼ Pijemy drinka z parasolką

☼ Kupujemy kwiatka doniczkowego lub nawet dwa i budujemy domowe tropiki

☼ Na monitorze komputera ustawiamy sobie letnią tapetę z plażą, palmami, rybkami itp.

☼ Jemy zdrowo i kolorowo, czyli dbamy o to, aby w naszej diecie znalazły się warzywa i owoce oraz świeże soki (co właściwie dobrze jest praktykować przez cały rok dla zdrówka i dobrego samopoczucia:))

Czy Wy macie jakieś sposoby na zatrzymanie lata?

PEACE

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie ci w tych spodniach :) U mnie też ciepło dzisiaj...ponad 20 stopni i słońce świeci, ale niestety siedzę cały dzień w pracy :(
    Sposobów na zatrzymania lata jako takich nie mam, ale korzystam ze słońca ile się da :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i polecam taki fason za mega wygodę:) Ja spędzam dzionek w domku i żeby mi się nie nudziło, to sprzątam sobie:)

      Buziaki!:)

      Usuń
  2. lata zawsze troszeczkę żal, ja również postanowiłam wykorzystać jak najlepiej te słoneczne dni. Spodnie masz super, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jeszcze choćby kilka dni pozostanie tak cieplutko i przyjemnie:) Te spodnie to moja alternatywa dla spódniczki:) Ja za spodniami nie przepadam, a takie luźne portasy chętnie noszę:)

      Pozdrowienia!:)

      Usuń
  3. nie w smak mi jesień :D nie nacieszyłam się w tym roku jeszcze latem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam jesień, ale racja, że lato szkoda żegnać:)

      Usuń