wtorek, 18 października 2016

Malutka szydełkowa ośmiorniczka z głębin:)

Witajcie Kochani, Wyobraźcie sobie, że do Niewielkiego Wymiaru zawitała mała ośmiorniczka.

Zrobiłam ją z kordonka na szydełku 1,30mm. Jej macki można pozować, bo do środka włożyłam druciki. Maleństwo ozdobiłam koralikami.


Jak się Wam podoba taki ośmiorniczkowy berbeć?:) Ja jestem ciekawa, czy pojawi się na halloweenowej imprezie w Niewielkim Wymiarze?...Zobaczymy:) W każdym razie, póki co ośmiorniczka odpoczywa sobie w morskich głębinach przy śpiewach tajemniczych stworzeń, otulona łagodnymi światłami podwodnej metropolii.
Wiedzie iście błogi żywot i takiej właśnie błogości życzę Wam dziś i przesyłam buziaczki!:))

PEACE

38 komentarzy:

  1. Очень милый маленький осьминожка)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna ośmiorniczka.
    A nie jest tak samej smutno?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)) Hihi, nieeee...kumpluje się z innymi i często wyłania się z głębin, aby nawiązać nowe znajomości:D
      Buziaki!:))

      Usuń
  3. Malutka, ale kąśliwa jakaś, patrzy zezem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta ośmiorniczka jest taka słodka! Fantastyczny pomysł i świetne wykonanie! I nawet ma koraliki! Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:))Koraliki pozbierała na rafie koralowej:D
      Buziaki!:))

      Usuń
  5. Podziwiam Twoje zacięcie do robienia zabawek z kordonka. Ja zdecydowanie wolę szydełkować z czegoś grubszego. Ośmiorniczka wygląda bardzo sympatycznie. Może zrobisz jej do pary pająka? Wystarczyłoby tylko inaczej przyszyć nóżki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, potrzebowałam ośmiornicy w miniaturowym rozmiarze:D Fakt, że przy robieniu macek z tych kilku półsłupków, to było chwilami boleśnie, ale jakoś poszło:)) Hihi może kiedyś zrobię. Taki z odwłokiem i włochatymi nóżkami by był fajny! Brrrr....:))
      Buziaki!:))

      Usuń
  6. Nieco groźna jest ta ośmiorniczka z tymi zębami.... Na imprezę jest w sam raz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Czuję, że może się wybrać na imprezę, ale wszystko się okaże:))
      Buziaki!:))

      Usuń
  7. Jejku !!! Jaki słodziak ośmiorniczkowy !!!! Bardzo mi się podoba :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))Dziękuję:) Podobno potrafi robić coś dziwnego z niewielkowymiarowymi umysłami, ale czuję, że o tym dowiemy się podczas Halloweenowego party:))
      Buziaki!:))

      Usuń
    2. Powinnaś jej do towarzystwa zrobić pająka :):)
      Buziaczki :)

      Usuń
    3. To by dopiero była niecodzienna para kompanów:))
      Buziaki!:))

      Usuń
  8. A wiesz, że na AmigurumiPatterns.net jest konkurs na amigurumi przedstawiające potwora? Pomyślałam, że może chciałabyś wziąć udział bo temat powinien Ci pasować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam i dzięki za info. Muszę zerknąć co i jak:)

      Usuń
  9. urocza :D ^_^ I jakie ma "patrzałki" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, dziękuję.Powiem Ci, że za tym spojrzeniem może kryć się coś dziwnego...ale co, to pewnie będzie wiadomo po Halloweenowym przyjęciu:))
      Buziaki!:))

      Usuń
  10. Ona jest jeszcze bardzo malutka, bardzo jestem ciekawa, czy rodzice puszczą ją na polankową imprezę do Minki. Ma jeszcze trochę czasu, zobaczymy, czy uda jej się urobić starszych...
    Ja stawiam na: tak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że pojawi się na imprezie i być może nawet jakoś zaskoczy Minkę?:))
      Buziaki!:))

      Usuń
  11. wow, this octopus is so crazyyy!)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, and there is a reason of the craziness...but for now it's a mystery:D
      Hugs!:))

      Usuń
  12. Bardzo sympatyczna ośmiorniczka;))
    Świetny pomysł z tymi drucikami;)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Tak pomyślałam, że fajnie by było, gdyby macki nie wisiały, tylko żeby można je jakoś ustawiać:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  13. Genialna! Urocza! Po prostu cudna! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocza!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  15. przepraszam że się tak wyraze ale zarąbista :D

    OdpowiedzUsuń