wtorek, 11 lipca 2017

Miniaturowe buciki i sukienka + Kartonowa półka z pudełka =recyklingowe projekty

Witajcie Kochani, Dziś na  początek chcę Wam pokazać kilka maciupeńkich drobiazgów.
Ze sztucznej skórki, materiału i kartonu powstało lalkowe obuwie.
Cholewki wysokich butów są zrobione na szydełku, a guziczki wyszyte nitką. Balerinki mają wierzch pomalowany czerwoną farbą akrylową. Klapki też są malowane i zabezpieczone przezroczystym lakierem.
Był to bardzo przyjemny projekt recyklingowy. Wykorzystałam skrawki i lale są zadowolone:)
Z resztek materiału i kordonków zrobiłam jeszcze sukieneczkę, która może przydać się na letnie wędrówki na przykład po lesie.

Co powiecie na takie malutkie działania twórcze?:)
 ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    
Na sam koniec mam jeszcze pudełko, które wykorzystałam jako półeczkę. Wnętrze ozdobiłam skrawkami chusteczek, tekturą, kwiatkami z gazety i plastikowej reklamówki, sznurkiem, guzikami i farbami. Tektura ścianek jest podwójna i dzięki temu pudełko jest bardziej solidne.
Można ustawiać drobiazgi wewnątrz i na pudełku:)

Wszystkie dekoracje z wyjątkiem czerwonej tasiemki pochodzą z odzysku. W pudełku przyszły do mnie kiedyś lalki, a guziki są z mojej malutkiej guzikowej kolekcji. Można więc powiedzieć, że koszt materiałów zerowy, z wyjątkiem farb i kleju oraz fantastycznego produktu Crea Patch, którego użyłam do zabezpieczenia farby.

Taka organizacja małej przestrzeni naprawdę się sprawdza. To damrowa alternatywa dla regału i choć nie można na niej ustawiać bardzo ciężkich przedmiotów, to do tych lżejszych nadaje się wyśmienicie. Można ją łatwo przestawiać i zrobić kilka.

Półka z kartonu jest funkcjonalna i pogodna i jestem ciekawa, jak się Wam podoba?

 ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥  
Życzę Wam miłego dnia i ślę buziaki!

PEACE

33 komentarze:

  1. Ależ twórczo u Ciebie:))buciki urocze:)))wciąż podziwiam Cię za takie maleńkie robótki:)))fajny pomysł na pudełko:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Pudełko bardzo się przydaje:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  2. Mi querida amiga no dejas de sorprenderme. tu imaginación es infinita. Precioso trabajo, enhorabuena. Un beso enorme.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się Twoje wytwory. Półeczki są nie tylko praktyczne, ale i bardzo ozdobne.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Takie dodatkowe pięterko mi się właśnie bardzo przydało:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  4. Ale cuda! :) Naprawdę misterna robota, gratuluję talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. At first I thought this box is a postcard) so much sweetness) you should design postcards sometimes!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I think making postcards would be fun:)
      Kisses!:))

      Usuń
  6. Moja Ty Zdolniaszko! ^_^ Od zawsze kochałam lalkowe buty i mam na ich punkcie fioła, ale kiedy widzę ręcznie wykonane lalkowe obuwie to już w ogóle mój fioł urasta do potęgi maksymalnej. Jestem pod wrażeniem precyzji wykonania i estetyki. Buty leżą jak ulał. Podobają mi się wszystkie propozycje lalkowych bucików, ale najmocniej serce bije mi przy tych szydełkowych i czerwonych balerinkach! Kartonowa półeczka/pokoik - urocza :-) Buziaki! PS - z opóźnieniem, ale odpowiedziałam na Twoje pytania w zabawie, do której mnie nominowałaś jakiś czas temu. Gdybyś była ciekawa odpowiedzi, to sa w najnowszym poście. Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)) Mnie ostatnio mało w blogowym świecie było i zaraz pędzę do Ciebie:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  7. długie buciki z dwukolorową cholewką
    zadziwiły mnie! urocza sukienusia z
    serduszkiem łatą! a kartonowy przystanek
    dla różnych przydasi - absolutnie Twój ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Buciki są cudne. Każde inne i jak zawsze są dopracowane. Półka ciekawa, taką hipisowska z tymi kolorami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Z tą półką od razu lale dostały trochę więcej przestrzeni:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  9. ... z chęcią sama bym zamieszkała na takiej półeczce ... tyle w niej ( na niej?) Słońca ...:):)
    Buciki wspaniałe a sukienka w moim folkowym klimacie :)
    Buziaki :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że Ci się tak spodobała i półeczka i buciki i sukienka:) Też lubię takie właśnie folkowe klimaty:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  10. Półeczka świetna! Zarówno pomysł jak i wykonanie! Buciki, a raczej ich wyrób, jest niezwykle ciężki i trudn! Podziwiam, jak dałaś sobie fajnie radę! Dziewczyny muszą być bardzo zadowolone :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Z butów dziewczyny rzeczywiście się cieszą, a ja się cieszę, że udało mi się opanować wszystkie malutkie elemenciki:)
      Buziaki!:))

      Usuń
  11. Миниатюрная обувь - СУПЕР!!!
    Очень красивая полка из коробки!!!
    Miniaturowa buty - SUPER!!!
    Bardzo ładna półka z pudełka!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Большое спасибо :) Поцелуи!:))
      Bardzo dziękuję:) Buziaki!:))

      Usuń
  12. Buty świetne i urocza półeczka, która zawsze się przyda :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Półeczka rzeczywiście się przydaje. Jeszcze by mi się z kilka takich przydał:D
      Buziaki!:))

      Usuń
  13. Buciki jak klejnoty! zachwycam się i nie mogę napatrzeć, tyle pracy włożyłaś, ale naprawdę warto się było natrudzić dla takiego efektu.... A te z cholewką powinnaś opatentować. W ogóle to jakbyś kasowała forsę za wszystkie swoje pomysły, to byłabyś w rankingu Forbesa:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana !!! Ja normalnie znowu padam z wrażenia !! Jesteś niesamowita :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne butki,podziwiam Cię
    za cierpliwość do robienia takich małych rzeczy.Pułeczka jest super.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń